Català | Castellano RSS
L'Ajuntament Pla d'Actuació de Mandat

Pla d'Actuació de Mandat

El Pla d'Actuació Municipal o de Mandat (PAM) és el document que recull el conjunt dels projectes i de les actuacions que el govern municipal té previst desenvolupar durant tot el mandat. El PAM es fa públic en resposta al compromís polític de transparència, de fer possible que la ciutadania conegui en tot moment el treball del govern.

Mollet és una ciutat de la que ens podem sentir orgullosos, que compta amb un teixit associatiu i una ciutadania molt activa que s'ha anat consolidant al llarg dels anys. Som una ciutat capdavantera en molts aspectes com la creació de noves empreses, l'impuls dels plans d'ocupació municipals, l'atenció a les persones, les polítiques d'habitatge, els projectes mediambientals, els serveis a les persones amb discapacitat... però no ens podem aturar aquí, hem de ser ambiciosos i continuar treballant per consolidar i millorar en tots els aspectes.

Crec fermament que amb l'aportació de tots i totes Mollet millora dia a dia i, és per això, que us animem a participar al Pla d'Actuació de Mandat que recull les accions que es duran a terme a Mollet els propers anys. Un document que té una clara vocació de servei al benestar de les persones i que sorgeix del mandat democràtic expressat a les urnes i que integra les propostes de l?acord de ciutat signat per totes les forces polítiques de Mollet.

Opina, proposa, participa perquè junts construïm el Pla Municipal. Junts construïm el present i el futur de Mollet.

Pren part del procés participatiu del Pla d'actuació municipal fins a l'any 2019. Marca els projectes i les accions que més t'interessen i, també, aporta noves propostes. Ho pots fer, fins al 29 d'abril, fent un clic aquí.